U heeft geboekt, en nu?

Wanneer u geboekt heeft krijgt u een bevestiging per e-mail. Deze is gekoppeld aan een Booking-ID welke u kunt gebruiken voor wijzigingen of annuleringen. Zodra uw rit is geboekt, wordt deze verwerkt in onze agenda. Alle ritten die wij uitvoeren plannen wij van te voren in. Dit is mogelijk doordat er een tijdslot zit op Flyride van 10 uur. Onze jarenlange ervaring zorgt ervoor dat wij een logische en economische planning kunnen maken. Hierdoor kunnen wij voor fijne prijzen vervoer aanbieden.

Wij monitoren de ritten. Houden in de gaten of de chauffeurs geen uitloop hebben en of de chauffeurs op tijd komen bij klanten. Hiervoor gebruiken wij ETA. Dat is een Estimated Time Arrival systeem die aan de hand van GPS pollen ons informeert of de chauffeur op de afgesproken plaats en tijd voorrijdt bij de klant. Hierdoor hebben wij een groot scala aan tevreden klanten opgebouwd, en verwelkomen wij u ook graag als klant.